17 Ekim 2017 Salı

Çamaşır Makinesi Boşaltma Hortumu Nasıl Ayarlanır

Boşaltma hortumu yerine prensibi çamaşır makineleri, hemen hemen tüm modeller için aynıdır.
Erişmek için değiştirmek böylece boşaltma hortumu, makine gövdesine takılır.
Temel fark, makinenin tasarımına bağlı olarak, tahliye hortumu erişim alt tarafından ya da ön, arka ve yan panel vasıtasıyla veya alternatif olarak, olmasıdır.Pense ve tornavida gibi aletlere ihtiyaç duyacaksınız.

Su boşaltma hortumu lavabo ya da küvet kenarına takılabilir. Hortum kırılmamalıdır. Boşaltma hortumu lavabo ya da küvete asıldığında, hortum dirseği parçasıyla düşmeyecek şekilde sabitlenebilir. Boşaltma hortumunun ucu, doğrudan kirli su boşaltma deliğine ya da lavabonun çıkış dirseğine takılan özel uca bağlanabilir. Hortum, en az 40, en çok 100 cm yükseğe takılmalıdır. Boşaltma hortumu gidere 20 cm 'den fazla sokulmamalıdır, gerekiyorsa boyu kısaltılabilir.



Boşaltma Hortumu Nasıl Ayarlanır

  • Çamaşır makinelerinin Bu tür alt yoluyla tahliye hortumuna mümkün erişin.
  • Baza kapağı çıkarın, kalan boşaltınsu ve filtreyi çıkarın. Ardından, "salyangoz" güvenli ve makine gövdesinin çıkarın cıvataları sökün. vücuttan sonra, hortum kelepçesi pense gevşetin birinci boşaltma sistemi için boşaltma hortumu çıkarın ve. yeni bir hortum bağlayın.
  • Tahliye hortumunun çamaşır makinesi erişim Bu tip makinenin arka tarafı boyunca mümkündür. Arkasında bulunan vidayı çıkarınve makinenin üst kapağını çıkarın. arka duvara tespit cıvatalarını sökün. Daha sonra, giriş vanasının eki kaldırmak ve ünitesinin arkasına çıkarın. fazla suyu tahliye edin. kelepçesini gevşetin ve drenaj sistemi ve korpusa.Podsoedinite yeni hortumundan tahliye hortumunu çıkarın.
  • Tahliye hortumunun çamaşır makinesi erişim Bu tür ön duvar ile mümkündür.
  • Hortum kelepçesini çıkarıp kapaktan kolun çıkarılmasıMakinenin ön duvar. deterjan gözünün çıkarın. alt trim panelini ayırın ve kalan suyu tahliye. Vidaları sökün ve ön panel kilidi kapaktan telleri çıkarın çıkarın. , Demirbaşlar gelen hortum kelepçesini çıkarın drenaj sistemi ve vücuttan hortumunu ayırın ve bunu ortaya çıkarmak. yeni bir hortum takın ve onun yakasını sıkın. , Duvarlar boyunca bir hortum harcayın vücuda tutunur ve ortaya çıkarmak.
  • Çamaşır makineleri ve kurutucular için boşaltma hortumunu değiştirilmesi.
  • Çamaşır makineleri, bu tip yan duvar boyunca tahliye hortumu mümkün erişir.
  • Cıvataları çıkarın hareket eder ve arka paneli çıkarın. Gevşetin ve kelepçenin çıkartılması, hortum bağlantısını kesin ve çekin.



0 yorum:

Yorum Gönder